خانوما کسی توهفته من دردپریودی داشته زیر دلش دردبگیره؟؟؟؟

۲ پاسخ

من امروز داشتم میز ب یه سمت رون پام🤦🏻‍♀️فقط هم سمت راستم بود🤦🏻‍♀️

آره من یه روز داشتم فرداش خوب شد فکر کنم به خاطر بزرگ شدن رحمه

سوال های مرتبط

مامان آریا مامان آریا هفته سی‌ام بارداری
مامان ریحانه جونم مامان ریحانه جونم هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان موسی الرضا مامان موسی الرضا هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ❤️❤️❤️ مامان ❤️❤️❤️ هفته بیست‌ونهم بارداری