دخترا طول سرویکس ۳۵mmباشه خوبه یا بد؟

۵ پاسخ

خوبه ولی باید خیلی رعایت کنید که همین طول رو خفظ کنید

خوبه عزیزم

خوبه

خوبه عزیزم منم همین قد بود هفته ی شما

خوبه

سوال های مرتبط

مامان روژان مامان روژان ۹ ماهگی
مامان آنیسا و هاکان مامان آنیسا و هاکان ۱ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱ ماهگی
مامان آروین و آرتین مامان آروین و آرتین ۲ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۴ ماهگی
مامان معجزه ی زندگیم مامان معجزه ی زندگیم هفته سیزدهم بارداری
مامان تو دلیم مامان تو دلیم هفته سی‌ام بارداری
مامان آراکو مامان آراکو هفته سی‌ام بارداری