هوووووووو
وووووووووووو
ووووووووف
😐
مثل هواپیماس
وای وقتی تهرانن شیراز زیان نمیان وقتی میان دست خودم نیست کف دستام عرق میکنه قلبم تند میزنه دهنم خشک میشه تا چند ساعت عصبیم
میگه هوووووووووووووووووووووووووووووووووووو
و نمیره لعنتی صداش
یخچال میبینی چطوری صدا میده هوووو ولی خیلی بلند تر و ترسناک تر
جنگنده مشهد نمیرسه قشنگم نگران نباش
تو نترس
باک بنزین شون تا اونجا نمی کشه
شدید تراز هواپیما انشالله که هیچوقت نشنوین
مثل هواپیما ولی یکم شدیدتر
مثل هواپیماس ولی بیشتر بعضی وقتا انگار خیلی نزدیکن بعضی وقتا دورتر چن دقیقه پیش اومدن از ترس داشت قلبم وایمیستاد
صدای وحشتناکی داره
مگه صدا اومد الان؟
خیلی بده😔😔😔😔
مث هواپیما
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.