۹ پاسخ

مال پسر منم بودطبیعیع

از همه بچه اینجوریه

😂😂😂پسر من چشاش چپ میکنه میپیچونه اینا واس نوزادیشونه خوب میشت

نوزاد همه شکلی میشه تا بزرگ بشه اینا جا نگرانی نیستش عزیزم...

دختر منم تا یک‌سالگی همین بود

چیزیش نیست که طبیعیه

فک کنم طبیعیه مال نی نی منم اینجوری بود

پسر منم همینطوره

هیچی نیس خودتو چرا الکی احساس میکنی عزیزم

سوال های مرتبط