چرا نباید بعد زایمان اول آیودی گذاشت





شیر خشک ،

۴ پاسخ

من پول ندارم وگرنه میرم میزارم چرا ربطی نداره که میشه گذاشت

من بعد از چهل روز گذاشتم.زایمان اولمه

چی هست

من بعد چهل روز گذاشتم

سوال های مرتبط

مامان پسته پسر🫒🥑 مامان پسته پسر🫒🥑 ۱۴ ماهگی
مامان آقا شاهان🧸👑 مامان آقا شاهان🧸👑 ۷ ماهگی
مامان نیک 🌱🌞🦁نیل ❄️⛄️🌨️ مامان نیک 🌱🌞🦁نیل ❄️⛄️🌨️ ۵ ماهگی