۱۰ پاسخ

من موتور رو خریدم ۴۰۰

این اسب به درد میخوره بخرم؟؟

اسب بادی من قیمت کردم ۸۰۰ تومن
موتور رو خریدم ۵۸۰

اسب بادی رو من هفته پیش خریدم ۶۵۰

من موتوره سمت راستی رو خریدم ۶۰۰ سمت چپی رو ۱/۳۰۰

تصویر

دوچرخه رو من خریدم ۴۵۰

بزن دیجی کالا

اون قرمزه ۹۰۰

اون موتوره بنظرم ۸۰۰ تومنه
اون یکیو نمیدونم

دوچرخه تعادل سیصد و خورده ای هست و چهارصد و خورده ای
اون اسب پرشی هم هشتصدو خورده ای

سوال های مرتبط

مامان (شاهان) مامان (شاهان) ۱۵ ماهگی