#فرزندپروری

بچه ها صدا رو میشنوین؟؟؟

۱۳ پاسخ

آرهههههه

ارهههه خیلی نزدیک بود🥲

یا خدا آبجیم اومده قم استرس گرفتم نگرانش شدن😭

مگه قم هم صدا جنگنده میاد؟

کجای قم؟؟؟

آره آره کجارو زدن

صدای بادِ بنظرم‌چون خیلی شدیده

صدای جنگنده هنوزم داره میاد بالاسرمونه

اره فقط صدا جنگنده رد میده

وای خدا بازم زد چقدرم نزدیکه

ارههه دیشبم میومد خیلیم صداش زیاده

یا خدا خودت کمک کن الان نزدیکی رو بدجور زد

نه تورو خدا تازه صدا نمیاد.اینجارو که بد زدن

سوال های مرتبط

مامان لنا سادات مامان لنا سادات ۲ سالگی
مامان گیلدا مامان گیلدا ۲ سالگی
مامان دایان 💙👶 مامان دایان 💙👶 ۲ سالگی
مامان ناز نازی مامان ناز نازی ۲ سالگی