چرا دختر جلوگیری سفت سخت نمیکنی چرا دستگا نمیذاری
ما هم همین فکر میکردیم الان دوماه بارداریم تست بزن😂😂
چون گاهی قرص خوردی گاهی نخوری
الان احتمال زیاد گاهی بارداری
گاهی نیستی 😄
چند رو میشه عقب انداختی
هر شب باید بخورم نباید فراموش کنی ؟
چی قرصی میخوری برای جلو گیری ؟
قرصا رو مرتب نخوری تاثیری نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.