۷ پاسخ

چرا دختر جلوگیری سفت سخت نمیکنی چرا دستگا نمیذاری

ما هم همین فکر میکردیم الان دوماه بارداریم تست بزن😂😂

چون گاهی قرص خوردی گاهی نخوری
الان احتمال زیاد گاهی بارداری
گاهی نیستی 😄

چند رو میشه عقب انداختی

هر شب باید بخورم نباید فراموش کنی ؟

چی قرصی میخوری برای جلو گیری ؟

قرصا رو مرتب نخوری تاثیری نداره

سوال های مرتبط

مامان پسر و دختر مامان پسر و دختر ۱ سالگی