توهم بگو منم بچه رو شیر نمیدم ببر بده مامانت شیرش بده در برابر شوهراتون ضعف نشون ندید والا
بابا به خدا سزارین هم عوارض داره
بعدش درد هم داره
نمیدونم چرا همه دوست دارن سزارین بشن
من که پدرم در اومد بعد زایمان
بگو زن بابامم یا زن تو
چه شوهر عوضی داری هاا ببخشید مردم خودشون میکشن ک زنشون بچه دار بشه چقدر قدر نشناسه حیف تو که واس این بچه اوردی
چرا قبل بارداری در مورد همه اینا ح نزدید؟الان که بچه بیجاره وسطه تازه بحث این چیزا رو دازید؟من ۸ سال بعد ازدواج بچه دار شدم که از همه جوانب و شرایط مطمین باشم و بچه بدبختو اسیر نکنم وسط بحث و دعواها
طبیعی ک خوبه گلم ورزش پیاده روی همه رو داشته باش اپیدورالم بگیر درد نداری
قشنگ یه دکتر خوب دلسوز پیداکن برات سزارین اجباری بنویسه شوهرت مجبور بشه پولشوبده.
پول نداره یا داره نمیخاد بده؟
کاری به حرف شوهرت ندارم ،حرفش زشته ،اما طبیعی به نفع خودته،سزارین چیه بخدا
من پول داشتم ولی طبیعی زایمان کردم … سزارین برام کابوس بود… تازه زیر میزی دکترم برا طبیعی بیشتر از سزارین بود… هزینه طبیعی هم شاید مثلا دو تومن ارزون تر از سزارین بود
اگه لگنت خوبه نترس .. از دکترت مشورت بگیر
بگو تو حالشو بردی بابام پولشوبده چ حرفا 😡
حالا طبیعی هم اونقدر ارزون نیس
من بیمارستان و با دکتر و اتاق خصوصی و ماما همراه و اپیدرال ۵۰ تومن شد
به همسرت هم حق بده واقعا تو این عوض گرونی سخته
ولی من خیلی دلم میخواست طبیعی راحت زایمان کنم درست درد داره ولی بعد فراموش میکنی
من دو درد با هم تجربه کردم
طبیعی بود ده سانت رحمم باز شد فقط آخرین لحظه که سر بچه باید بیاد تو لگن نیامد رفتم برای سزارین خیلی اذیت شدم بعد سزارین هم بخیه هام عفونت کردن رفتم بیمارستان بخیه هام رو کشیدن شکمم لایه رویش باز بود بهم چرک خشکن وصل بود تا پنج روز بعد دوباره بخیه کردن انگار سه درد
مادر شدن سخته
ان شاءالله که راحت زایمان کنی امیدت به خدا باشه
بگو مگه بابام کاشته ش؟؟؟
واقعا این چ شوهریه پول داره و نمیده ببخشیدا ولی لیاقت باباشدنو نداره 🙂🥲
برو با به دکتری همانگ کن ک نامه سزارین اجباری بده مجبور شه پول بده
https://rubika.ir/joing/JIGIEIDA0BUXCULFMTVMAYYXWUGYYKNB
بچه ها لینگ خواستین بدین کسی
بیاین اینجا تو روبیکا چت میکنیم خیلی خوبه
بیاین اینجا الان قط میشع
دخترخالم رفت بیمارستان میلاد گفتن باید طبیعی بیاری انقدر گریه کرد گفت من اصلا نمیتونم میترسم دیگه هر کی اومد باهاش حرف زد گفت من فقط میخوام سزارین شم آخرشم سزارین شد
عزیزم خودت طلا داری بفروش
بگو جون خودم خیلی با ارزش تر از طلا هس
عزیزم من سزارین کردم هنوز سرپا نشدم نمیتونم به بچم هم رسیدگی کنم بنظرم اگه با اگاهی کامل باشه بستگی به فرد داره طببعی بهتره
مگه بچه مال باباته؟؟؟؟ داره ونمیده؟؟؟؟؟
😞😞چرا این شکلین بعضی از مردا
بگو بچه واسه بابام میخا بیارم یا تو .. عجب ادم خسیسی طبیعی بیار عزیزم من شوهرم میگ هر جور راحتی ولی خودم طبیعی با اپیدورال انتخاب کردم ... با شوهرت جهر بحث نکن سزارین خیلی وحشتناک تره از طبیعی ولی اگ خیلی دوس داری بش یواش یواش بگو که میترسی او ریسکش. بالا این حرفا با ناز براش بگو
واقعا هزینه سزارین خیلی زیاده . قشنگ گوش میبرن بیمارستانها
همسرت پول داره نمیده؟
چون من قرار بود اول سزارین بشم الان همسرم دستش کمی خالیه دلم نمیاد از کسی قرض بگیره برای همین زایمان طبیعی رو انتخاب کردم😅
به دکتر بگو نامه ش بنویس بعد بگو دکتر گفته طبیعی نمیشه
باش بحث نکن
خیلی ببخشا عزیزم ولی غلط کرده خودتو بزن ب درد مجبور شه ببره
عه چقدر شبیه شوهر منه اونم منو مجبور کرده طبیعی زایمان کنم منم عین س گ از زایمان طبیعی میترسم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.