خانما قند بالا چه تاثیری داره خطرناکه؟

۳ پاسخ

اب دور بچه زیاد میشه زایمان زودرس میشه که من این علائمو داشتم رفتم دکتر گفت انسولین بزن قندت تنظیم شه قند تنظیم شه اینم درست میشه بارعایت رژیم غذایی

دکتر دارو بهت میده کنترل میشه، مهم نیست نگران نباش

اگ کنترل نشه اب دور بچه زیاد میشه
من خپدم دیابت بارداری دارم انسولین میزنم

سوال های مرتبط

مامان دلی



🎀 مامان دلی 🎀 ۳ ماهگی
مامان ماکان هدیه خدا مامان ماکان هدیه خدا ۹ ماهگی