تا خودش بهت احترام نذاره بقیه یاد نمیگیرن
منم شوهرم میخواست یک تومن بدع مادرش گفتم از قدیم بزرگ تر ها عیدی میدادن نه کوچیک ترها
بگو نفری یه تومنم باید بدی به پدر مادر من
داد و هوار کن تا حساب کار دستش بیاد
خیلیا به عروس عیدی نمیدن! میگم به پسرت هم عیدی ندادن؟؟ به جای دعوا بگو خوب به مامان تو دادیم موند عیدی مامان من
والا من خودم به شوهرم گفتم خورد خورد به مامانت نزن یه جا بزن به چشمش بیاد به مامان من عیدی ۱۵۰۰داد به مامانش تا الان دوبار سه تومن داده یکی دوبارم دوتومن با اینکه مادرشوهرم اصلا به من عیدی نمیده فقط برادرشوهر مجردم ۲زد یک برای من یک برای روشا چی میشه مامانشه خب دلتو بزرگ کن اتفاقا من همش میگم عیدی شونو دادی عیدی یه خواهرشو نزده گفتم زدنی بیشتر بزن بقیشو عیدی پسرش باشه
چق خره اونا باید ب شما بدن نه پسر ب پدر و مادرش
مل ک بزرگ تر ها عیدی بهمون بدن ما نمیدیم
به چه چیزایی گیر میدید حالا ننه باباشه خواسته خوشحالشون کنه
عزیزم خب چه اشکال داره پدرو مادرن دیگه توام برو به خانواده خودت بده 🫠
مادر شوهر من هر سال لباس میخره امسالم برا هر سه تامون لباس خرید
توام به مامانت بده اما هیچوقت نگو به مامانت نده
خودتم ازشوهرت عیدی بگیر
😂😂😂تا اونحایی ک میدونم عیدی رو باید بزرگترا بدن ب کوچک ترا همه چی برعکس شده
منم پد شوهرم به من ک هیچ به رستاهم نداد
وا چه کارها 😐 تازه قهر هم میکنه
بگو به پدر مادر منم بده حالا که رسم دارید
عجب😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.