عکس ندارم اینام از رو فیلم عکس گرفتم😬
سقف و بادکنک زدم بهشون ربان زدم به ربانا عکس های خودمونو زدم رو تختم ی قلب با شمع و کیک و کادوش
من این کیکو گرفته بودم. کادو هم ندادم 😂😂باخانوادمم هماهنگ سوپرایز کردیم شامم کباب درس کردیم
من چون قبل عید بود براش یه شلوار لی و یه دورس خریدم کیک هم گرفتم خونه مامانم بودیم خیلی ساده اومد فوت کرد و تموم 😂تازه نمیخاستم هیچ کاری نکنم ازبس پسرم پیله کرد
من کادو همیشه چیزایی که لازم داره میگیرم
مثلا کیف یا ست لباس ورزشی یا کتونی و از این جور چیزا
شام هم میریم بیرون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.