منم فقط واسه بیرون میبندم
کلا دوست دارم ازاد و راحت باشم
نه بابا چ ضرری من نمی بندم
بعضی اوقات فقط
من نیمتنه ورزشی میپوشم چون سنگین و حساس میشن نمیشه ازادشون گذاشت.سوتین ک تنگم شده
من خیلی وقته نبستم احساس خفگی میکنم
خودت اذیت میشی چون سنگین هستند
منزیر بغلم درد میگرفت وقتی طولانی مدت نمیبستم
منکه نمیبنوم فقط نیم تنه تازه اونم بدون کاپ
اتفاقا نبندی بهتره من بیرون میرم فقط میبندم
ماه اخر اصلا نبندین کنوک سینه بیرون باشه برا شیردهی خوبه
من فقط بیرون میرم میبندم
منکه نمیتونم ببندم
اکثرا نمیبندن .من خودم فقط واسه بیرون میبندم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.