تهرانم قطعه من۲دوزه دارم هرحامیرم میگن قطه
کسی از دیروز شیرخشک خریده؟ میگن بعداین آزاد میفروشن درسته؟
همه جا قطع شده سراسریه😏
شیر خشک ۳ هم داریم؟
شماره ۲ تا چندماهگیه؟
من الان رفتم بهم ندادن
ی روز آرامش نداریم
قیمت آزاد نان،اپتامیل وبیومیل چقده کسی میدونه،بعضی شهرها ک اصلا شماره ۱،۲،۳،گیر نمیاد همش رژیمیه،فقط یکی دوتا داروخونه شمارها رو دارن
میگن الکی میگن اینووو
لعنت بهشون
كل شهر ها همينن😭😭😭😭
واقعا چه گرفتاریه بخدا آزاد هم نمیدن
کل ایران سیستم بهم ریخته
خواهر اینجا هم همینه ما آزاد میخریمممممم
لامرد هم قطعه
دستاورد های جنگه
اینجام🥲ازادم نمیدن
ای وای🫠
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.