شیراز سه روزه سیستم ثبت شیرخشک سهمیه قطعه
😐

۱۷ پاسخ

تهرانم قطعه من۲دوزه دارم هرحامیرم میگن قطه

کسی از دیروز شیرخشک خریده؟ میگن بعداین آزاد میفروشن درسته؟

همه جا قطع شده سراسریه😏

شیر خشک ۳ هم داریم؟
شماره ۲ تا چندماهگیه؟

من الان رفتم بهم ندادن

ی روز آرامش نداریم

قیمت آزاد نان،اپتامیل وبیومیل چقده کسی میدونه،بعضی شهرها ک اصلا شماره ۱،۲،۳،گیر نمیاد همش رژیمیه،فقط یکی دوتا داروخونه شمارها رو دارن

میگن الکی میگن اینووو

لعنت بهشون

كل شهر ها همينن😭😭😭😭

واقعا چه گرفتاریه بخدا آزاد هم نمیدن

کل ایران سیستم بهم ریخته

خواهر اینجا هم همینه ما آزاد میخریمممممم

لامرد هم قطعه

دستاورد های جنگه

اینجام🥲ازادم نمیدن

ای وای🫠

سوال های مرتبط