ن ....
نه اصلا
نه خیلی،شبیه باباشونن دخترا❤❤
نه🫤🫤
بنظر من زیاد شبیه نیستید.
بمونید برای هم
نه بنظرم
اره خیلی شبیهید عزیزم
نه زیاد 😅🤷🏻♀️
از نظر زیبایی هرسه تاتون زیباین❤️❤️❤️
ایلی میشینین تو ماشین ؟! 🤨
سلام عزیزم خوبی
عزیزم میتونید بم خصوصی پیام بدین ؟
آجیتم خوشگله ولی تو و نلین تو یه لول دیگهایین اصلا
چشمای شما نسبت به خواهرتون درشت تره
اره عزیزم ❤️
دخترت خیلی نازع♥️
چشاتون بیشتر
ازه ولی زیادنه
آره شبیهین❤️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.