۱۹ پاسخ

ن ....

نه اصلا

نه خیلی،شبیه باباشونن دخترا❤❤

نه🫤🫤

بنظر من زیاد شبیه نیستید.

بمونید برای هم

نه بنظرم

اره خیلی شبیهید عزیزم

نه زیاد 😅🤷🏻‍♀️

از نظر زیبایی هرسه تاتون زیباین❤️❤️❤️

ایلی میشینین تو ماشین ؟! 🤨

سلام عزیزم خوبی
عزیزم میتونید بم خصوصی پیام بدین ؟

آجیتم خوشگله ولی تو و نلین تو یه لول دیگه‌ایین اصلا

چشمای شما نسبت به خواهرتون درشت تره

اره عزیزم ❤️

دخترت خیلی نازع♥️

چشاتون بیشتر

ازه ولی زیادنه

آره شبیهین❤️

سوال های مرتبط

مامان رادین رامین مامان رادین رامین ۱۰ ماهگی