۱۷ پاسخ

منفیه‌همون‌لحظه‌بایددوتامیشد

اگر همون موقع خط داشت مثبته اگر شب تا صبح تیره شده یبار دیگه بزن

خرابه انگار

یه دوستی داشتم تست گذاشت همون لحظه منفی بود بعد فرداش خواست پلاستیک بندازه اشغالی یه نگاهی باز به تست می‌کنه تا مثبت هست و دختر داشت

بعد پنج دقیقه اصلا اعتبار نداره

ازمایش بده عزیز

فک کنم خرابه یکی دیگ بزن

این دیگ خیلی مثبته اره

سه روز بعد دوباره بزن

مثبته...

خودت میخواستی ؟

من باردار بودم ازمایشم داده بودم .اما دلم میخواست بیبی چک مثبت ببینم نگه دارم.زدم اینقد کمرنگ بود اصلا من ندیدم اما تا چند ساعت بعد پرنگ شد😂😂

باید زیر 1 دقیقه دوتا خط بیفته
با ادرار اول صبح تست بزن

برای منم چند ساعت بعد دو تا خط افتاد منفی بود

خطش دیشب دیدی؟

اره 😍

اره مبارکه😍

سوال های مرتبط

مامان کارن مامان کارن ۱۲ ماهگی
مامان کارن مامان کارن ۱۲ ماهگی