۶ پاسخ

مهمترین چیز مرطوب نگه داشتن خونه هست بخور سرد روشن کنین و استفاده ی اسپری سدیم کلراید 65صدم درصد 2 پاف
اگه آبریزش داره شربت نئوتادین روزانه 2 سی سی
ساشه ی مونته لوکاست تو شیرش بریز روزانه 1 ساشه
چرک خشک کن میخوای بدی دوزش پایین باشه شربت آزیترومایسین 100 ،روز اول 4 سی سی، از فرداش تا روز پنجم 2 سی سی

من هفته پیش بچم مریض شد شهرستان بودم بردم دکتر عمومی، یکی از داروهاش پلارژین بود دو روز داروهاش رو دادم خوب نشد مجبور شدم برگشتم بردم پیش دکتر خودش، میگفت مزخرف‌ترین دارو پلارژینه و خیلی دردسرساز شده خیلی از داروخونه ها جمع کردن ولی خیلی ها انگار تو انبارشون از قبل مونده

سیتیریزین

کاش بچه ها اصلا مریض نمیشدن

سر خود غیر اسپری سدیم کلراید چیزی نده
ببرش دکتر عمومی

اگ آبریزش سیتریزین و قطره سدیم کلراید
اگ تب و بی قراری شربت استامینوفن
اگ سرفه پلارژین
اگ‌دل درد شربت دی سیکلومین

سوال های مرتبط