صبر کن عزیزم و همین روال و ادامه بده شیرت زیاد میشه فقط ۶۰تا برای سن بچه شما به نظرم زیاده ممکنه باعث رفلاکسش بشه چون برای من اینجوری شد تو این سن ۳۰ نهایت ۴۵ کافیه بازم با پزشک مشورت کن
عزیزم مایعات سوپ دلستر لیمو خرما ابگوشت قرص شیر افزا ماکارانی زیاد بخورمهم تر از همه استرس اضطراب دور کن خواب خیلی تاثیرداره
ازقطره شیرافزا هم استفاده کن
من قطرشو میخوردم سریع جواب گرفتم
دلستر خیلی خوبه بخور
سبزی و کاهو خوبه
شیر هم خودت بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.