۶ پاسخ

من اصلا هیچ کدوم از واکسن های آریا رو نه حوله گرم گذاشتم نه سرد
هیچ مشکلی هم پیش نیومد
واکسن 6 ماهگی واقعا سنگینه برای بچه، باهاش بازی کن بعد یواش یواش وقتی حواسش نیست پاشو تکون بده ،یوااااش ها نه محکم که بچه دردش بگیره

من هیچ کدوم از واکسن هاشو کمپرس نذاشتم خودشو با بازی تحریک میکردم و پاشو تکون میداد نه جاش سفت شد نه جاش قلمبه شد

ولی شما اگر میخوای بزاری وقتی خوابه بزار

خب نزار

اصلا نذار
اخه این چه کاریه
یکم علمتون رو به روز کنید

الان هم مرکر‌بهداشت‌هم دکتر اطفال میگه نذارید

استا دادی؟؟؟

واکسن زدی

سوال های مرتبط