۶ پاسخ

سلام من قرار بود ۱۱ هم زایمان کنم ولی سرمای شدید خوردم دکترم گفت ۱۵ هم عملت میکنم کسی برای زایمان سرماخوردگی داشته برای عمل خطرناکه یا نه

من دکترم گفت دوس داری بخور ولی دو کیلو موز بخوری تاثیرش از اون بیشتره

منم خودم گرفتم یکبار خوردم اره ثاتیرداره. با آب بهتره بنظر من

منم دکترم ننوشته میخوام بگیرم بخورم

آره لیدی میل خیلی خوبه من سر بچه اولم 2 تا خوردم بچم خیلی خوب وزن گرفت من ک بیشتر با شیر میخوردم بهتره با آب ولرم هم میشه خورد

سرهود نخور چون قند یا فشار خون داشته باشی اذیت میکنه من سر اولیم خوردم تاثیر نداشت سر این یکی دکتر باز داد ولی تاثیر داشت

سوال های مرتبط

مامان اریا مامان اریا روزهای ابتدایی تولد