۴ پاسخ

من زدم روزهای اول جنگ سخته اما حتما بزن میگذره تب نداشت فقط پر انرژی ترین بچه قرن که ایستاده می‌خوابید یکی دو روز نتونست راه بره

من زدم ۲۵ اسفند پیش دکتر
از اول بهداشت نزدم واکسناشو

منم‌زدم هفته پیش

من زدم روز اول درد داشت فقط

سوال های مرتبط

مامان ماهان کوچولو مامان ماهان کوچولو ۱ سالگی
مامان رادمهر👼🏻 مامان رادمهر👼🏻 ۲ سالگی
مامان ماهلینم❤️ مامان ماهلینم❤️ ۱ سالگی