هرچ بچه بزرگتر بشه موقع ختنه بیشتر اذیت میشه
من 47 روزگی ختنه کردم همون روز گریه کرد دیگه ساکت شد
من بچم دوماهگی ختینه کردم فقط چندساعت اول گریه کرد بعد دیگه خوب شد
من ختنه کردم حلقه بدک نبود تقریبا خوب بود هرچند بچه با بچه فرق داره
من کردم نه فقط یه روز گریه کرد بعدش خوب خوب شد
همسایه ما ۴ ماه ختنه کرد بچه یه هفته گریه کرد
خواهرمم ۴ ماه ختنه کرد خیلی اذیت شد یه هفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.