ژله دادم بهش برای اولین بار عیبی داره؟؟

تصویر
۱۲ پاسخ

منم میدم

نه
منم بهش میدم ولی نه پشت سر هم هر چند وقت یکبار

اگر الرژی گاوی نداره

نه ژله خوبه

دختر من هرروز میخوره خیلی دوست داره

نه بد منم میدم به پسرم

نه من از ۸ ماهگی میدم

من نمیدم ،چون دخترم بد غذاست
اینجور چیزارو بخوره اصلا غذا لب نمیزنه

نوش جونش منم میدم

من خیلی وقت میدم گاهی

من خیلی وقته میدم

من خبلی وقته میدم

سوال های مرتبط