چه منزری 🥰😍❤️
گیلان ک بهشته.من ی سال تنکابن زندگی کردم هفته ای ی بار میومدم گیلان و روستاهاش
چقدر دلم برا رشت و گیلان تنگ شده الان که جنگه نمیتونیم بیایم بعدا هم من خیلی گردالی میشم نمیتونم بیام بعدش هم نی نی به دنیا بیاد خدا میدونه تا کی شمال تعطیل شد برام 😭😭🤦🏼♀️🤦🏼♀️
عاشق این استانم من 🥰
تو شمال زندگی کردن انگار ی لاتاریه ک ما بردیمش🥺
بیشتر عکس بده مام لذت بیریم
🥹🥹🥹🥹🥹🥹🥹
چه قشنگگگگ🫠🥰
چقد قشنگگگ🥺😍
بح بح🥹
چقد قشنگ😍
قشنگ🥺
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.