بهار زیبای گیلان🌾🌿🌲

تصویر
۱۲ پاسخ

چه منزری 🥰😍❤️

گیلان ک بهشته.من ی سال تنکابن زندگی کردم هفته ای ی بار میومدم گیلان و روستاهاش

چقدر دلم برا رشت و گیلان تنگ شده الان که جنگه نمیتونیم بیایم بعدا هم من خیلی گردالی میشم نمیتونم بیام بعدش هم نی نی به دنیا بیاد خدا میدونه تا کی شمال تعطیل شد برام 😭😭🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️

عاشق این استانم من 🥰

تو شمال زندگی کردن انگار ی لاتاریه ک ما بردیمش🥺

بیشتر عکس بده مام لذت بیریم

🥹🥹🥹🥹🥹🥹🥹

چه قشنگگگگ🫠🥰

چقد قشنگگگ🥺😍

بح بح🥹

چقد قشنگ😍

قشنگ🥺

سوال های مرتبط

مامان بنیتا مامان بنیتا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان تودلیم مامان تودلیم هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان معجزه حضرت رقیه مامان معجزه حضرت رقیه هفته سی‌ونهم بارداری
مامان محمد مامان محمد هفته چهلم بارداری
مامان محمد مامان محمد هفته چهلم بارداری
مامان محمد مامان محمد ۲ ماهگی
مامان محمد مامان محمد هفته چهلم بارداری
مامان محمد مامان محمد ۲ ماهگی
مامان مامان علی مامان مامان علی ۳ ماهگی
مامان ایرا مامان ایرا ۵ ماهگی