۳ پاسخ

اگه زایمانت طبیعیه برا اینکه دهانه ی رحم باز بشه میگن رابطه بدون جلوگیری خوبه‌.بخاطر همین اکثر دکترا در بارداری میگن باید جلوگیری کرد

نه اگه طبیعی هستی و منع نداد دکتر نیازی به جلوگیری نیست

من ک از همون اول جلوگیری کردم تا الا

سوال های مرتبط