ختنه رو کی انجام‌ بدیم بهتره؟ً‌ با کدوم روش؟

۸ پاسخ

یک ماهگی ختنه شد و حلقه بود

شما کجا میخواین ببرین تبریز

زیر دو ماه بهتره

من پسرم ۵روزه بود اصلنم اذیت نکرد

دوماهگی حلقه

بالا یکماه.. حلقه

الان خوبه .... فک کنم الان به روش لیزری انجام میدن

من ۴۵روزگی ختنه کردم حلقه خوب بود

سوال های مرتبط

مامان قلب خونه ❤️‍🔥 مامان قلب خونه ❤️‍🔥 ۶ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۱۱ ماهگی
مامان آقاآروین🤍👶🏻 مامان آقاآروین🤍👶🏻 ۱۵ ماهگی