@M0hi8795 آیدی روبیکام
عزیزم میشه روبیکا بهم پیام بدی آیدیتو پیدا نمیکنم راجب زیگیل🥲
من ۴۰ روزگی بردم خیلی زمان خوبی بود
درکل وقتی بچه ۴ کیلو شد ببر
میگن زیر 40 روز ترجیحا 10 روزگی
2ماهگی که جون گرفته باشه یکم
بهترین زمان ۲۰ روزگی .
ولی من ۴ماهگی میکنم
بهترین زمان یک ماهگیه
من ۲۰ روزگی پسرم ختنه کردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.