ختنه رو چن ماهگی نوزاد انجام بدیم بهتره ؟

۸ پاسخ

@M0hi8795 آیدی روبیکام

عزیزم میشه روبیکا بهم پیام بدی آیدیتو پیدا نمیکنم راجب زیگیل🥲

من ۴۰ روزگی بردم خیلی زمان خوبی بود
درکل وقتی بچه ۴ کیلو شد ببر

میگن زیر 40 روز ترجیحا 10 روزگی

2ماهگی که جون گرفته باشه یکم

بهترین زمان ۲۰ روزگی .
ولی من ۴ماهگی میکنم

بهترین زمان یک ماهگیه

من ۲۰ روزگی پسرم ختنه کردم

سوال های مرتبط

مامان گیلاسچه🍒 مامان گیلاسچه🍒 ۲ ماهگی
مامان اهورا‌ ‍🩵 ‍ مامان اهورا‌ ‍🩵 ‍ ۳ ماهگی
مامان 👼🏻قند عسل🍯 مامان 👼🏻قند عسل🍯 ۱۶ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق روزهای ابتدایی تولد