پسرامونو چن ماهگی ختنه کنیم بهتره؟

۱۶ پاسخ

۷ روزه مستحبه
پسرم ۷ روزه بود ختنه‌اش کردم

هرچی زودتر بهتر حتی یک روز زودتر بهتره از فردا هست

۳ماهگی

بهترین زمان برای ختنه بعد۴۰روزگی هست

فردا ایشالاه میبرم🥺

من چهارماهگی بردم

تا همون چهل روز اول ببر

من ۱۴ روزگی بردم اصن اذیت نشد

۲۷روزه بود. باز به نظرم هر چه زودتر بهتر

چهل روزگی

تا قبل ۴۰ روزش بهتره چون زودتر جوش میخوره

پسرم دو سه روز مونده بود چهل روزه شه ختنه کردیم باز خیلی گریه کرد و اذیت شد هر چه زودتر بهتر

من پسرمو 19روزگی ختنه کردم

هرچی زود تر بهتر
دوهفته قبل واکسن برو‌ختنه کن

من ۲۰ روزه بردم ختنه شد

هرچی کوچیکه تر باشن بهتر چون بزرگتر بشن بدتر اذیت میشن

سوال های مرتبط

مامان ایلهان👼🏻 مامان ایلهان👼🏻 ۳ ماهگی
مامان جوجه طلایی🫀🧿 مامان جوجه طلایی🫀🧿 ۱۲ ماهگی