چند ماهگی بهتر ختنه کنیم

۵ پاسخ

من ۱۲ روزگی پسرمو ختنه کردم خیلی عالی بودنه بچه اذیت شد ن من

چند ماهگی😑
معمولاً میزارن وقتی که بچه جون دار تر شد بعد ختنه اش میکنن ولی هر چه زودتر بهتر

۱۴ روزه ختنه ش کردم خیلی خوب بود بهترین وقتش همین الانه

الان که بهترین موقعه

چهل روزگی یا سه ماهگی

سوال های مرتبط

مامان گیلاسچه🍒 مامان گیلاسچه🍒 ۲ ماهگی
مامان ایلهان👼🏻 مامان ایلهان👼🏻 ۳ ماهگی
مامان عشق 🩷🩵 مامان مامان عشق 🩷🩵 مامان ۱۴ ماهگی
مامان قندعسل مامان مامان قندعسل مامان ۹ ماهگی