۸ پاسخ

من۱۷روزگی ختنه کردم

عزیزم اول ببر دکتر ببینه اگه مشکلی نبود بعد ختنه کنه انشاءالله

من اولی بیست روزگی دومی یازده روزگی

بايد بعد از چهل روزگي انجام بدي

دو ماهگی

الان ببری بهتره چون هیچی حالیش نمیشه

دکتر به ابجی من گف بهترین زمان سه ماهگی هس اونم سه ماهگی برد

هرچه زودتر ببری بهتره

سوال های مرتبط

مامان گیلاسچه🍒 مامان گیلاسچه🍒 ۲ ماهگی
مامان محمدحسین💙 مامان محمدحسین💙 ۵ ماهگی
مامان مانی وتودلی🤰🏻 مامان مانی وتودلی🤰🏻 هفته سی‌وچهارم بارداری