من۱۷روزگی ختنه کردم
عزیزم اول ببر دکتر ببینه اگه مشکلی نبود بعد ختنه کنه انشاءالله
من اولی بیست روزگی دومی یازده روزگی
بايد بعد از چهل روزگي انجام بدي
دو ماهگی
الان ببری بهتره چون هیچی حالیش نمیشه
دکتر به ابجی من گف بهترین زمان سه ماهگی هس اونم سه ماهگی برد
هرچه زودتر ببری بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.