سلام دوستان پسرم رو کی و کجا ببرم ختنه؟

۷ پاسخ

من پسر اولم دوسالگی بردم دکتر فروتن به روش بخیه کارش عالی .پسر دومم ده ماهش بود بردم درمانگاه نشاط دکتر اطفال بود اونم اسمش یادم نیست به روش حلقه سریع انجام داد و اینم خوب بود.

من پسرم یکماهگی ختنه کردم

اول ببر معاینه اگر مشکل نزول بیضه نداشت بعد ببر ختنه من ۳ ماهگی بردم دکتر تو مطب ختنه کنه گفت چاق شده ختنه نمیکنم ۵ ماهگی رفتم دکتر علی تدین چهارسوقی معاینه گفت مشکل نزول بیضه داره ۱۱ ماهگی هم عمل بیضه هم ختنه با هم کرد ولی کلا میگن اسلام میگه تا قبل ۴۰ عموم مردم شنیدم میگن تا قبل اینکه بچه غلت بزنه اما در کل من با سنتی موافقم شنیدم حلقه تنگی مجاری ادراری میاره کلا اینا شنیده های منه ایشالله که به سلامتی براش انجام بدی

من ۳ ماهگی پیش کریمی ختنه کردم
عالی بود

من پسرمو ۷۸ روزگی بردم پیش حیدر غلامپور درمانگاه رضوان فلکه مطهری به روش حلقه
بعد هفت روز هم حلقه افتاد

اول تحقیق کن درموردختنه الان میگن ختنه در نوزادی خوب نیست تا ۵الی ۶سالگی صبرکنید بعدختنه کنید

سلام‌ من پسرم ۴۵روزش بود که ختنه شد

سوال های مرتبط