من ۲۹روزگی بردم ای کاش زودتر میبردم
کوچیک تره ببریش بهتره بزرگ شد سخته دست پا میزنه من اشتباه کردم نبردمش کوچیک بود الان میخام ببرم میترسم
به نظر من اول تحقیق کن و دکتر خوب پیدا کن بعد بچتو ببر دکتر معاینه کنه و نظر بده بدن بچه ها باهم متفاوته و شاید بهتر باشه متخصص نظر بده من پسرم باید واکسن دو ماهگی رو بزنه بعدش میخوام برای ختنه ببرمش
ما ۴۷ روزگیش انجام دادیم
بنظرم هرچی کوچیک تر بهتر
مگه بچت دختر نیس؟
دوتا بچه داری؟
ما دوماهگی انجام دادیم برای نیک خیلی خوب بود بچه اذیت نشد
پسر من ۳۸ روزع بود
۲۳ روزه بود تا یه ماهش نشده حتما بکن بزگتر شه اذبتشمبیشتره
پسرم ۷روزش بود
من که پسرم ۱۷ روزه بود انجام دادم یک هفته ام طول کشید تا خوب خوب شد و راضی بودم
شنیدم قبل چهل روزگی خوبه منم پسرم بدنیا بیاد قبل چهل روزگی میبرمش
من پسرم رو ۲۴ روزگیش ختنه کردم سریع خوب شد
تا یه ماهش نشده ختنه کن
پسردایی من ۲ماه شه دکتر گفت انجام بدن
به نظر من ۴ماهگی بزار بچه جون بگیره یکم
دو ماهگی
چهل روزگیش ب بعد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.