۹ پاسخ

من ن ژله میدم ن پاستیل چون خودم دوس ندارم نمیخرم

من میدم

دختر منم ژله زیاد می خوره یعنی حداقل روزی دوتا بزرگش رو میخوره اگه ندمم هم گریه میکنه

پسرم خیلی دوست داره همیشه میخوره

من ک خیلی وقته میدم

پاستیلو نمیخوره چون راحت نمیتونه بکنه و بجوه ولی ژله خونه درست کنم بهش میدم

اره دختر من ک میخوره عاشق پاستیله

پاستیل نمیدم اما ژله میدم

آره بابا من که میدم ولی زیاد نه

سوال های مرتبط

مامان اورهان‌اورمان مامان اورهان‌اورمان ۲ سالگی