بستگی داره چند روز تاخیر جوابش این عدد بوده
خانوما به نظرتون جنسیت چیه؟؟
دکترا میگن بتا کاری به تک یا دوقلویی نداره
فقط سونو
من۵-۶هفته ۱۴هزار بود
تو ۶ هفته ۱۰۰۰۰ چی اونم دوقلوعه؟🥺🥺دوقلومیخاممم
خیرررر
من ۵۸ هزار بود ۷ هفته و دوقلو بود
اره عزیزم دوقلویی محسوب میشه ولی مولار یا پوچ هم زیر ده هفته محسوب میشه
بله صد درصد
بلههههه
البته سونو دقیق تره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.