سلام مادرا آنومالی رو چندهفته باید برن؟

۴ پاسخ

۱۸هفته

۱۸هفته عزیزم

چون ابجی من ۱۷هفته و ۴ روز رفت دکتر بهش گفت تکرار کن

۱۸هفته و۳،۴روز عالی یا حتی هفته ۱۹

سوال های مرتبط

مامان نازگل مامان نازگل هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نخود فرنگی مامان نخود فرنگی هفته پانزدهم بارداری
مامان جوجوممد مامان جوجوممد هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان بچه ها🩷💙🩵 مامان بچه ها🩷💙🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان محمد و تودلی🩵 مامان محمد و تودلی🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان شهرزاد و نخودی مامان شهرزاد و نخودی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان ویهان💙🧸 مامان ویهان💙🧸 روزهای ابتدایی تولد