۱۲ پاسخ

واس من از شیش هفته شروع شد الان خداروشکر کمتر شده
در حد کم هست

من از ۵ هفته واسه من شروع شد دارم میمیرم دیگه 😭😭

من خیلییی خیلییی کم داشتم اون اولا بارداریم
فقط از بوی تخم مرغ و مرغ و گوشت بدم میومد
ولی عاشق بوی پیاز داغ بودم😻

من از ۷ هفته شروع شد اوایل کم بود هرچی رفت حساس تر شدم روی بو روی غذا هر غذایی میخوردم بعدش ازش متنفر میشدم الان دیگه یه جوری شده که بوی غذایی که دوست ندارم بهم بخوره بالا میارم

منم از 5 شروع شد و از 9 به بعد به اوجش رسید هنوزم قطع نشده

من کلن نداشتم😎

از ۱۱ هفته دارم تا الان

بعد ۶ هفته شروع و همچنان ادامه داره

سلام گلم آنلاین شاپ کودک و نوزاد دارم کارامون همه با قیمت خوب ارائه میشه اگر خواستین در خدمتم🥰🌸
روبیکا
@tooooot_farangiii

از۷هفته شروع شد،الان اوج خودشه😭انشالله زود تموم بشه

از هفت هفته شروع شد بیشترم صبح

از ۷ هفته شروع شد تاالان وسطا ی ده روز قطع شد

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان جوجوی ممد💙 مامان جوجوی ممد💙 هفته بیستم بارداری
مامان کوچولو موچولو مامان کوچولو موچولو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان دلوین کوچولو مامان دلوین کوچولو ۴ ماهگی
مامان نخودچی مامان نخودچی روزهای ابتدایی تولد