مامانا میشه کسی دقیق بلده اینو تفسیر کنه

تصویر
۵ پاسخ

توی برگه راجب کشت ادرار هیچی نگفته؟

گلبول سفید که زیاد میشه دکتر انتی بیوتیک میده

تا جایی که من متوجه شدم کمی کم خونی داری عزیزم

قندت خوبه .گلبولای سفیدت بالاست نشون دهنده عفونت تو بدنتع .گلبولای قرمزت هم پایینه

ازمایش گلوکزت خوبه قند بارداری نداری
گلبول های سفیدت یکم بالا تر از نرماله .مال منم اینطوری بود دکتر گفت تو بارداری طبیعیه این میره بالا.نشونه بدی نیست.
ی سری فاکتور گلبول قرمز خونت هم هست که کمه .اونو نمیدونم چیه.شاید کم خونیه.نمیدونم اونو

سوال های مرتبط

مامان آرمیس مامان آرمیس ۱۱ ماهگی
مامان پناه جون مامان پناه جون ۵ ماهگی
مامان ایلدا🌱🫀🤍 مامان ایلدا🌱🫀🤍 ۱ ماهگی
مامان کیان👼 مامان کیان👼 ۱ ماهگی
مامان آقاابوالفضل مامان آقاابوالفضل ۴ ماهگی
مامان الیسا مامان الیسا هفته سی‌وششم بارداری
مامان محمد حسین مامان محمد حسین ۲ ماهگی
مامان هدیه های الهی مامان هدیه های الهی روزهای ابتدایی تولد
مامان دل آرام🍩🫧 مامان دل آرام🍩🫧 ۹ ماهگی