توی برگه راجب کشت ادرار هیچی نگفته؟
گلبول سفید که زیاد میشه دکتر انتی بیوتیک میده
تا جایی که من متوجه شدم کمی کم خونی داری عزیزم
قندت خوبه .گلبولای سفیدت بالاست نشون دهنده عفونت تو بدنتع .گلبولای قرمزت هم پایینه
ازمایش گلوکزت خوبه قند بارداری نداری
گلبول های سفیدت یکم بالا تر از نرماله .مال منم اینطوری بود دکتر گفت تو بارداری طبیعیه این میره بالا.نشونه بدی نیست.
ی سری فاکتور گلبول قرمز خونت هم هست که کمه .اونو نمیدونم چیه.شاید کم خونیه.نمیدونم اونو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.