۳ پاسخ

اونایی که خودشون تاریخ زدن روقبول میکنن عزیزم

واسه ان تی سونو آزاد میتونی بری اما واسه ازمایشش باید نسخه داشته باشی حتی نسخه دستی

چرا میشه منم تو برگه سنو قلبم نوشته
همونو میبرم

سوال های مرتبط