۱۲ پاسخ

دکترش کیه تو شیراز ؟؟
بهش مولتی و زینک نداد چرا

رفلاکس داره احتمالا هم اینکه میگین تو بیداری شیر نمیخوره هم وزن خوب نگرفته علائم رفلاکسه
دختر من رفلاکس پنهان داش دارو میخوره ی ماهه خوب شده علائمش

نمیگه کلا شیرخشک بده احتمالا بگه کمکی بده بهش

اصلا نمیگه شیر خشک بده غذای کمکی میگه شروع کن حالا درکنارش شاید بگه شیرخشک یده

شیر خشک بده بت کوچولوت وزن میگیره

ی کم کمتر از حدنرماله نگران نباش.فکرنکنم بگه شیرخشک.احتمالا بگه از ماه بعد یاچندروز دیگه کمکی شروع کن براش

دختر من تولد ۳۲۵۰ بود ۴ماهگی ۶۸۰۰

خیلی هم خوبه

وزنش خوبه بنظرم
پسر منم ۳۱۰۰ بدنیا اومد چهارماهگی ۵۲۰۰ بود

بنظرم باید یکم بیشتر باشه
مثلا ۶ به بالا
چون پسر من ۳۲۵۰ بود موقع تولدش
و ۴ ماهگی ۷۲۰۰ بود
البته نمودار دختر و پسر فرق میکنه ولی درکل بنظرم یه کوچولو باید بیشتر بشه

کم وزن گرفته ،فقط شیر خودت میخوره عزیزم ؟

چرا وزنش کمه؟

سوال های مرتبط