سلام مامان جونیا
طول سرویکس باید چند باشه من 30 بود

۸ پاسخ

من ۳۵ بود اینسری رفتم

استراحت کن

منم هفته ۱۹ آنومالی دادم ۳۰ بود ، گفتن استراحت کن ، حتی خیلی نگران بودم از دکترم پرسیدم چیکار کنم زیاد بشه گفت زیاد که نمیشه فقط استراحت کن کمتر نشه .. دو روز پیش سونو واژینال انجام دادم خداروشکر ۴۱ بود خیالم راحت شد

زیر۲۵خطرناکه استراحت کن بره بالا

من ۳۰‌ بود پساری گذاشتم و استراحتم

عزیزم اینارو از دکترت باید بپرسی دیگه فدات شم
اینجا میپرسی هر کی یه چیز میگه

بالای ۳۰ خوبه
استراحت کن پایین تر نیاد

۳۰ لب مرزه
زیر ۳۰خطرناکه

سوال های مرتبط

مامان دلوین🥰 مامان دلوین🥰 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان رزا مامان رزا هفته بیست‌وپنجم بارداری