من ۳۵ بود اینسری رفتم
استراحت کن
منم هفته ۱۹ آنومالی دادم ۳۰ بود ، گفتن استراحت کن ، حتی خیلی نگران بودم از دکترم پرسیدم چیکار کنم زیاد بشه گفت زیاد که نمیشه فقط استراحت کن کمتر نشه .. دو روز پیش سونو واژینال انجام دادم خداروشکر ۴۱ بود خیالم راحت شد
زیر۲۵خطرناکه استراحت کن بره بالا
من ۳۰ بود پساری گذاشتم و استراحتم
عزیزم اینارو از دکترت باید بپرسی دیگه فدات شم
اینجا میپرسی هر کی یه چیز میگه
بالای ۳۰ خوبه
استراحت کن پایین تر نیاد
۳۰ لب مرزه
زیر ۳۰خطرناکه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.