سلام طول سرویکس 30 خوبه؟

۴ پاسخ

برای هفته تو مخصوصا اگه سونو شکمی باشه خوب نیس

سابقه سقط یا زایمان زودرس داشتی یا نه؟

برا هفتت پاینه

زیاد خوب نیست نباید از ۳۰ پایین تر بیاد دکترت چیزی نگفت

سوال های مرتبط

مامان حانیه جون❤️ مامان حانیه جون❤️ ۹ ماهگی
مامان تو دلی💙👑 مامان تو دلی💙👑 هفته سی‌ودوم بارداری