۳ پاسخ

بستگی ب کبدش داره اگه کبدش چرب نده بهش مخصوصا ک هوا هم داره رو ب گرمی میره
اگه کبدش مشکلی نداره حتما عرق کاسنی هم بده بخوره

گرمییییی

خوبه
دکترشوهرم همینو داده بهض

سوال های مرتبط

مامان مریم جون مامان مریم جون ۵ ماهگی