۷ پاسخ

من نینیم تو یه ماهگی دیگه بیرون اینور اونور بردم

من بچمو گرم گرفتم الان به باد بهش میخوره فورا مريض میشه میخوام از 20اردیبهشت به بعد شایدم اوایل خرداد ببرم بیرون

ببرش بیرون که عادت میکنه بخونه مثل بچه من میگه فقط خونه باشیم

۶ روزه بودم بردمش داخل شهر

من از روز ۱۰٫۱۵ام

همین دو سه روز پیش

من بچم چند روزش بود رفتیم فروشگاه خرید

سوال های مرتبط

مامان لنا😍🥺🫀 مامان لنا😍🥺🫀 ۱۱ ماهگی
مامان لنا😍🥺🫀 مامان لنا😍🥺🫀 ۱۱ ماهگی
مامان رُهام 👦🏻👩🏻‍🍼 مامان رُهام 👦🏻👩🏻‍🍼 ۱۷ ماهگی