بله خیلی زیاد
عجب🙄🙄🫤🤷
😑وای خدایا
زیااااااااد
😑پناه بر خدا از دست یک سری سوالا،بله عزیزم معلومه که داره قند زیادی هم داره
//////:
اره ولی بدون قندش هم میتونی بگیری
وقتی شیرینه یعنی قند داره دیگه خواهر ،با نمک که درست نمیشه😅😐
بله خیلی زیاد🤕
من هرشب یا یه روز در میون میخوردم تا وقتی ک رفتم آزمایش قند دادم و قندم بالا بود 😑
الان دیگه قطع کردم حتی شیرینجاتم نمیخورم و رژیم بارداری دارم
قند داره ولی میگن باید تو بارداری هروز بخوری
نه بابا با نمک درستش میکنن🤦🏻♀️
بله که داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.