دوستان
بستنی قند دارد؟

۱۲ پاسخ

بله خیلی زیاد

عجب🙄🙄🫤🤷

😑وای خدایا

زیااااااااد

😑پناه بر خدا از دست یک سری سوالا،بله عزیزم معلومه که داره قند زیادی هم داره

//////:

اره ولی بدون قندش هم میتونی بگیری

وقتی شیرینه یعنی قند داره دیگه خواهر ،با نمک که درست نمیشه😅😐

بله خیلی زیاد🤕
من هرشب یا یه روز در میون میخوردم تا وقتی ک رفتم آزمایش قند دادم و قندم بالا بود 😑
الان دیگه قطع کردم حتی شیرینجاتم نمیخورم و رژیم بارداری دارم

قند داره ولی میگن باید تو بارداری هروز بخوری

نه بابا با نمک درستش میکنن🤦🏻‍♀️

بله که داره

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 🌼🌻🌻🌼 مامان 🌼🌻🌻🌼 هفته سی‌ام بارداری
مامان جوجوم مامان جوجوم هفته سی‌وششم بارداری
مامان علیرضا❤️ مامان علیرضا❤️ ۸ ماهگی
مامان آوای مامان🩷 مامان آوای مامان🩷 هفته سی‌وچهارم بارداری