خانما بستنی بدون قند داریم ؟؟

۵ پاسخ

اره پرو بستنی کاله تو سوپریا هست من یبار شکلاتیشو خوردم ولی خیلی دوسش نداشتم قبل بارداری خورده بودم ولی بدمزم نبود ولی یجوری بود برام تست کن شاید تو خوشت بیاد

پرو بستنی ولی اصلا خوشمزه نیس شبیه چربی یخ زده

اره بستنی پرو مال شرکت کاله

اره كالع پرو بستني

اره فک کنم مال کاله اس

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان علیرضا❤️ مامان علیرضا❤️ ۸ ماهگی
مامان آراس مامان آراس هفته سی‌وپنجم بارداری