خانوم ها چطور بستنی بدون شکر درست کنمممم؟

۲ پاسخ

با موز و شیر و خرما میتونی گلم

فقط با میوه های طبیعی مثلاً موز و شیر خالی

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان 🌼🌻🌻🌼 مامان 🌼🌻🌻🌼 هفته سی‌ام بارداری
مامان فاطمه خانوم♥️ مامان فاطمه خانوم♥️ ۱۰ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد