من همدونه و بستنی خیلی دوس دارم قند میاره؟

۶ پاسخ

ازمایشت اولت قند داشتی ؟
همین جوریم الکی الکی قند نمیاری که ..من کل بارداری اولم کل ش بستنی خوردم برای وزن جنین خوبه.

اگه دیابت نداری بخور زیاده روی هم نکن عزیزم

منم خیلی میخورم

منم دوست دارم بستنی زیاد نمیخورم ولی با هندونه خودمو خفه کردم🥴😅

جنسیت بچه تون چیه؟

زیاد نخور دیگه عزیزم من خودمم زیاد دوست دارم

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان 🌼🌻🌻🌼 مامان 🌼🌻🌻🌼 هفته سی‌ام بارداری
مامان علیرضا❤️ مامان علیرضا❤️ ۸ ماهگی