بچه ها شما از چندهفته ساک زایمانتونو بستین

۱۱ پاسخ

اول ۳۲هفته بستم

پسرم دید ساک حاضر ، سیسمونی حاضر، خانواده حاضر و منتظر ، تصمیم گرفت اخر ۳۲ هفته به دنیا بیاد😂😂🤦‍♀️

من امشب واسه بچه بستم فقط خودم موندم 34 میبندم

هفته پیش بستم

من دیروز بستم واسه دخترمو واسه خودمو هنوز نبستم

من فردا میرم ۳۸ هفته هنو نبستم

۳۲بستم

۳۰هفته

من تقریبا۳۵هفته بودم بستم ولی ساک خودمو نبستم هنوز

از ۳۴ هفته ببند . من پسر اولم ۳۴ بستم

سر دختر اولم ۳۰ الان هنوز هیچ کار نکردم

۳۴ هفته

سوال های مرتبط

مامان پناه خانم🥺🩷 مامان پناه خانم🥺🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان آریانا 👧🏻💗 مامان آریانا 👧🏻💗 هفته سی‌وپنجم بارداری