چند هفته ساک زایمانتونو بستین یا میخواین ببندین 🥺🥺🤰🏻

۲۱ پاسخ

من شب زایمان بستم .صبحم رفتم بیمارستان.

تازه امروز بستم 😍
دو روز دیگه هشت ماه تموم میشه

36هفته

من دیروز برای دخترمو بستم برای خودمو هنوز نه

هفته دیگه هم سیسمونی میگرم هم ساک میبندم به امید خدا

من سه شنبه زایمانمه. هنوز نبستم😐

دیروز بستم هنوز البته کامل نیست

من ۲۵هفتع بودم بستم

فردامیبندم

ولی بنظرم زود بستن خوبه . یهو یه چیزی شد .ادم میمونه بدون وسیله تو بیمارستان شوهر ادمم که نمیتونه جمع و جور کنه

دو هفته دیگه ایشالله میبندم

من تا چند روز دیگ ان شاءالله

وایی کی بشه من هفته ام برسه به شما ساک بیمارستانمو ببندم

من احتمال زیاد ۳۷هفته چون سزارینی ام دکترم احتمالا ۳۷یا۳۸نوبت زایمان میده

من از ۳۶ بستم

من دیروز بستم

من نبستم هنوز

من ۳۸هفته بستم پس فرداشم رفتم زایمان😐

من ۳۲ هفته بستم

۳۲ هفته

٣۵هفته میبندم ایشالا

سوال های مرتبط

مامان شازده خانوم💖 مامان شازده خانوم💖 روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه 💙
کیارش مامان معجزه 💙 کیارش ۱ ماهگی
مامان رادمهر 🩵 مامان رادمهر 🩵 ۸ ماهگی
مامان تپلی🥹💙 مامان تپلی🥹💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان پسرای گلم😍💕 مامان پسرای گلم😍💕 ۳ ماهگی
مامان نلین💖💖 مامان نلین💖💖 ۱ ماهگی
مامان آریانا 👧🏻💗 مامان آریانا 👧🏻💗 هفته سی‌وپنجم بارداری