من ۳۵ هفته میبندم
من هنوز نبستم 😅
من الان 32هفته ام انشالله 37هفته چون سزارینم
من جمعه لباساشو میشورم خشک بشه شنبه میبندم
اوایل خرداد دیگه میخوام ببندم تو ۳۶ هفتگی
من یک ماهه ساک نینی رو بستم😂
من هنوز نبستم حتی لباساشم نشستم☹️😂
من بستم چند روز پیش
من ۳۵ هفته احتمالا
منم امروزهمه روشستم ان شالله خشک بشن میچینم دیگ اینجوری خیالم راحتتره..
منم اصلأ کاری نکردم نمیدونم چیابردارم....واسه دخترمم لباس همش یکی دودست خریدم 🥺
۳۹،۳۸
من هنوز نبستم
نمیدونمم چیا بردارم چکاکنم هرکسی یه چیزی میگه
اتاقشم هنوز نچیندم🤦🏻♀️🤦🏻♀️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.